نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

 دستگاه شنود سیم‌کارتی یک طرفه الماسی یک دستگاه شیک و زیبا است که کارایی و توانایی فوق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه شنود سیم‌کارتی قابلیت انتقال صدای قوی دارد. با قرار دادن یک سیم‌کارت در دستگاه و برقراری تماس با شماره سیم‌کارتی که درون این دستگاه گذاشته شده است، بدون اینکه کسی متوجه شود، می‌توان صدای محیط را شنید.

 

 

عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که پس از برقراری تماس با آن، به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را بدون هیچ صدا، نور و یا ویبره‌ای که جلب توجه کند، به گوش می‌رساند. برای استفاده از دستگاه شنود سیم‌کارتی یک طرفه نیاز به تخصص خاصی نیست، کافی است یک سیم‌کارت در دستگاه انتقال صدای یک طرفه قرار داد و بدون آنکه کسی بفهمد، با شماره سیم‌کارت تماس گرفت و به راحتی صدای محیط را شنید. دستگاه شنود سیم‌کارتی را می توانید از بازار اینترنتی گیلار تهیه کنید. این محصول دارای دو میکروفون بسیار ریز و کوچک است ، این دو میکروفن انتقال صدا را به نحو احسن انجام می‌دهند.

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی