نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

ضبط کننده صدای سونی PX240 یک دستگاه ضبط صدای مناسب برای دانشجویان، خبرنگاران و افراد دیگر است. قیمت دستگاه ضبط صدای سونی PX240 نسبت به کیفیت آن مناسب است و امکانات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک است و تنها 72 گرم وزن دارد. دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی است اکا صفحه نمایش آن لمسی نیست. 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این مقدار حافظه می توان بیش از 1043 ساعت صدا ضبط کرد. دستگاه دارای پورت USB است تا بتوانید فایل ها را به کامپیوتر ارسال یا از آن فایل دیافت کنید به این وسیله می‌تواند حافظه دستگاه خود را هم خالی کنید. این محصول هم با سیستم عامل ویندوز و هم با سیستم عامل مک سازگاری دارد.

امکانات ضبط و پخش ضبط کننده صدای سونی PX240

این مدل از ویس رکوردر تنها از فرمت MP3 برای ضبط و پخش استفاده می‌کند و از این جهت تنوعی ندارد. مجهز به VOR است. VOR به قابلیت ضبط خودکار گفته می شود به این صورت که وقتی صدایی از محیط شنیده نمی‌شود دستگاه به صورت اتوماتیک به حالت استندبای می‌رود و ضبط متوقف می شود و با شروع صحبت دوباره شروع به ضبط می‌کند. قابلیت حذف نویز امکان دیگری است که در این محصول قرار داده شده تا صدایی که ضبط می شود واضح و باکیفیت باشد. 

این دستگاه ضبط صدای ارزان قیمت امکان ضبط صدای رادیو و موبایل را ندارد اما می توانید مکالمات تلفن را ثبت کنید. برای این کار کافیست یک کانکتور تلفن خریداری کنیدو بعد به راحتی این کار را انجام دهید. 

امکانات ادیت فایل در ویس رکوردر Px240

در این ویس رکوردر می توان بیش از 400 فایل و 4000 فولدرساخت. دکمه Divide پوشه ها را تقسیم می‌کند. نمی توان نام فایل ها را تغییر داد اما امکان پوشه بندی، مدیریت فایل ها، محافظت از فایل ها و پوشه ها و جابهجایی بین فایل ها، امکان پذیر است. 

 

عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت گیلار

  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی