نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

 عملکرد شنود سیم‌کارتی اپل Apple A9 به این صورت است که تنها با قرار دادن یک سیم‌کارت، می‌توان به راحتی و بدون جلب توجه صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را شنود کرد. هنگام فعالیت این شنود، نه صدایی از دستگاه بلند می‌شود و نه نوری از آن دیده می‌شود برای همین جلب توجه نمی‌کند، فقط کافی است آن را در جای مناسبی قرار داد که دیده نشود. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به حرکت است و در صورت دریافت سیگنال حرکتی توسط سنسور، دستگاه شروع به فعالیت و شنود می‌کند. سنسور حرکتی قادر است، هر حرکتی را تا ۵ متر دورتر شناسایی کند.

با دستگاه دزدگیر سیم‌کارتی اپل مهم نیست چه فاصله‌ تا محل مورد نظر برای شنود هست، چون فقط کافی است یک تماس با شماره سیم‌کارت داخل شنود برقرار کرد. شنود سیم‌کارتی اپل دوطرفه و دارایدو میکروفون با قدرت بالایی است. باتری دستگاه شنود قابل شارژ است و در هربار شارژ ۳تا ۴ ساعت کارکرد دارد.

در هر مکانی که مورد نظرتان باشد، می توانید از دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل استفاده کنید. در دفاتر، سازمان‌ها، اماکن تجاری و اداری، در ساختمان‌های مسکونی در مواقع مسافرت برای جلوگیری از سرقت، برای مراقبت از خودرو از دزدی و ... هر جایی که نیاز باشد بدون ایجاد سر و صدا از ورود و خروج و مکالمه افراد آشنا و یا ناشناس باخبر شوید.

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی