نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

دستگاه ضبط صدا سونی مدل ICD-SX1000 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است اما اگر این مقدار هم بایتان کافی نیست می‌توانید با نصب کارت حافظه میکرواس دی ، 32 گیگابایت دیگر هم به میزان حافظه خود بیفزایید. قابلیت Cross Memory یا سوییچ کارت حافظه دارد. ین قابلیت باعث می‌شود که اگر در حین ضبط کردن فایل، ظرفیت کارت حافظه پر شود، به صورت خودکار روی کارت حافظه دیگر سوئیچ کرده و عمل ضبط، متوقف نشود.صفحه نمایش لمسی ندارد اما دارای نور پس زمینه Backlit و صفحه نمایش OLED است. کیفیت تصویر این نوع صفحه نمایش از LED و LCD بیشتر است. داشتن 3 میکروفون استریو، 3 درجه حساسیت(کم، متوسط و زیاد) و VOR از قابلیت هایی است که برای پخش در اختیارتان قرار می‌دهد. VOR همان قابلیت ضبط خودکار است یعنی با شروع صحبت، مکالمات به صورت خودکار ضبط شود و وقتی صدا قطع شد، به صورت خودکار، ضبط متوقف شود. 

 

فیلتر حذف نویز موجود در آن باعث می‌شود صداها واضح و بدون نویز، ضبط شوند. با تهیه کانکتور تلفن می‌توانید مکالمات تلفن را ضبط کنید اما امکان ضبط مکالمات رادیو و موبایل، ممکن نیست. برای ضبط از فرمت MP3 و LPCM و برای پخش از فرمت های LPCM/MP3/AAC/WMA پشتیبانی می کندو از این بابت گزینه های زیادی برای انتخاب، دارید. مدت زمان ضبط هم بستگی به فرمتی دارد که انتخاب می کنید. اگر از فرمت LPCM استفاده کنید، به میزان 6 ساعت و 30 دقیقه و اگر از فرمت MP3 استفاده کنید، مدت زمان ضبط از 95 ساعت و 25 دقیقه تا 636 ساعت، متغیر است. 

 

عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت بازار گیلار

  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی