نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل مجهز به پری ‌آمپلی‌فایر (Pre Amplifire) و تقویت کننده صدا است و می‌توان آن را مجهزترین و به روزترین دستگاه شنود سیمکارتی صدا در جهان با برد نامحدود نامید. با قرار دادن یک سیم‌کارت (تفاوتی در اپراتور آن وجود ندارد و کلیه سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول و رایتل و ... قابل استفاده هستند.) به راحتی می‌توان صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را بدون جلب توجه، شنود کرد. این دستگاه به صورت مخفیانه کار شنود را انجام می‌دهد و در حین کار از دستگاه شنود مخفی ، نه صدایی بلند می‌شود و نه نوری ساطع می‌شود. فقط کافی است N9 را در محلی قرار داد که از دید دیگران مخفی بماند.

 
 
 

دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل N9  این قابلیت را دارد که هر وقت صدایی را بشنود، با شماره ذخیره شده در دستگاه تماس برقرار می‌کند و صدای محیط را منتقل می‌کند. علاوه بر این می‌توان طوری تنظیمش کرد که هر وقت شنود کننده بخواهد، با شماره سیم‌کارت موجود در دستگاه تماس گرفته و خود دستگاه به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را منتقل کند. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به صدا است و پس از قرار دادن در محیط به محض اینکه فردی وارد محل شود دستگاه به صورت اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس برقرار کرده و صدای محیط را برای سمت دیگر خط ارسال می‌کند.

عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت گیلار

  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی