نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

دستگاه ضبط صدای ارزان قیمت معرفی شده بدنه پلاستیکی داشته و سبک است و 74 گرم وزن دارد. این محصول برای استفاده برای خبرنگاران، دانش آموزان و برای استفاده در کنفرانس ها و سمینارها مناسب است. دارای صفحه نمایش LCD سیاه و سفید شفاف بوده و نرم و خوش دست است و دست را خسته نمی‌کند. این مدل، مدل پیشرفته‌تر ICD-PX333 است و تفاوت آن با مدل قبلی این است که دارای میکروفون استریو قوی برای ضبط و پخش صداست.

ویژگی های ضبط و پخش در ویس رکوردر ارزان قیمت ICD-PX333M سونی

دستگاه ICD-PX333M مانند مدل ICD-PX333 تنها از فرمت MP3 هم برای ضبط و هم برای پخش استفاده می‌کند. می‌توانید سرعت پخش آن را خودتان تنظیم کنید. این محصول بعضی از امکاناتی مانند اتصال به رادیو FM، اکولایزر صدا و اتصال به رادیو، بلوتوث و وای فای را ندارد اما دارای قابلیت تکرار پخش AB-repeat، نشانه گذاری پخش T-Mark، جستجو در فایل ها و امکانات دیگر است. این محصول، یک میکروفون مونو دارد. این میکروفون دارای 3 درجه حساسیت زیاد، متوسط و کم است و 4 حالت 192kbps، 128kbps،48kbps  و 8kbps برای پخش دارد. مدت زمان ضبط دستگاه با توجه به فرمت آن متفاوت است. کمترین زمان ضبط آن 44 ساعت و 40 دقیقه و بیشترین آن 1072 ساعت می‌باشد. 

 

قابلیت VOR نیز از ویژگی های مفید دیگری است که باعث صرفه جویی در حافظه دستگاه می‌شود. با فعال سازی این ویژگی تنها زمان صحبت و سخنرانی، صدا ضبط می‌شود و وقتی صحبت تمام سود، عمل ضبط به صورت اتوماتیک متوقف می‌شود و دستگاه ویس رکوردر به حالت استندبای می‌رود. با شروع صحبت، به صورت خودکار از حالت خواب خارج شده و دوباره شروع به ضبط می‌کند. برای اینکه صدای با کیفیتی داشته باشیم، فیلتر حذف نویز در آن قرار داده شده است. با این دستگاه ضبط صدا که یکی دیگر از محصولات با کیفیت وب سایت گیلار به حساب می‌آید، نمی‌توان مکالمات رادیو و موبایل را ضبط کرد اما می توانید با تهیه یک کانکتور تلفن به راحتی مکالمات تلفن را ضبط کنید. 

حافظه دستگاه 

اگر حافظه دستگاه برایتان مهم است باید بدانید که مدل، 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و علاوه بر این می‌توانید حافظه میکرو اس دی 32 گیگابایتی نصب کنید.  رکوردر صدا ICD-PX333M اجازه تبدیل گفتار به نوشتار را به شما نمی‌دهد و نمی‌توانید نام فایل ها و فولدرهای آن را تغییر دهید اما امکان کپی فایل، انتقال فایل، تقسیم فایل، محافظت از فایل و حذف فایل وجود دارد.

 

 

  • ۹۸/۰۱/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی