نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

۲۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 دستگاه فرکانس‌یاب قابلیت پیدا کردن انواع دوربین‌های سیم‌دار و دوربین‌های بی‌سیم وای‌فای‌دار را حتی در شب و تاریکی مطلق دارد و می‌تواند انواع دستگاه‌های مودم جی‌اس‌ام سیم‌کارتی و شنود سیم‌کارتی را شناسایی کند. قابلیت پیدا کردن انواع فرکانس‌ها، سیگنال‌های جاسوسی و انواع امواج آر‌اف را دارد. این دستگاه توانایی شنود محیط اطراف خود و ارسال و هم دریافت صدا را دارد. مزیت این فرکانس‌یاب باتری مورد استفاده‌اش است، باتری این محصول باتری لیتیومی قابل شارژ است که با هر بار شارژ، ۳۶۰ ساعت قابل استفاده است.این دستگاه در سایت گیلار با قیمت مناسبی عرضه می شود.

 

 
دستگاه فرکانس‌یاب شنود ، دارای اشعه ماورا بنفش با سه توان متفاوت است که برای جست‌و‌جوی دقیق‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان جدید این دستگاه شنود یاب نسبت به دستگاه‌های قبلی این است که دستگاه‌های قبلی ردیاب فرکانس دوربین بودند ولی این دستگاه حتی دوربین‌های بدون فرکانس را نیز پیدا می‌کند، به‌طوری که این دستگاه دقیقآ لنز دوربین را پیدا کرده و آن را به کاربر نشان می‌دهد.
 
جهت خرید اینترنتی این فرکانس یاب ، می‌توانید به وب سایت بازار گیلار مراجعه کنید.
  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل مجهز به پری ‌آمپلی‌فایر (Pre Amplifire) و تقویت کننده صدا است و می‌توان آن را مجهزترین و به روزترین دستگاه شنود سیمکارتی صدا در جهان با برد نامحدود نامید. با قرار دادن یک سیم‌کارت (تفاوتی در اپراتور آن وجود ندارد و کلیه سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول و رایتل و ... قابل استفاده هستند.) به راحتی می‌توان صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را بدون جلب توجه، شنود کرد. این دستگاه به صورت مخفیانه کار شنود را انجام می‌دهد و در حین کار از دستگاه شنود مخفی ، نه صدایی بلند می‌شود و نه نوری ساطع می‌شود. فقط کافی است N9 را در محلی قرار داد که از دید دیگران مخفی بماند.

 
 
 

دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل N9  این قابلیت را دارد که هر وقت صدایی را بشنود، با شماره ذخیره شده در دستگاه تماس برقرار می‌کند و صدای محیط را منتقل می‌کند. علاوه بر این می‌توان طوری تنظیمش کرد که هر وقت شنود کننده بخواهد، با شماره سیم‌کارت موجود در دستگاه تماس گرفته و خود دستگاه به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را منتقل کند. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به صدا است و پس از قرار دادن در محیط به محض اینکه فردی وارد محل شود دستگاه به صورت اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس برقرار کرده و صدای محیط را برای سمت دیگر خط ارسال می‌کند.

عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت گیلار

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

 دستگاه شنود The Ear Listens وسیله بسیار با کیفیت برای شنود صدا است. از این دستگاه می‌توان برای شنود صدای پشت دیوار و یا در بسته استفاده کرد. دستگاه شنود داری یک تقویت کننده است و صدایی را که شنود می‌شود تقویت کرده و با کیفیت و وضوح بالا به گوش می‌رساند. دستگاه شنود The Ear Listens نصب آسان و کارکرد راحتی دارد و نیازی به تخصص خاص و یا نصاب ماهری ندارد و خود فرد می‌تواند به راحتی دستگاه را راه بیاندازد.

 
 
 

این دستگاه شنود از نظر شکل ظاهری به صورت استوانه با کلید ON/OFF می باشد که قادر است صدا را مخفیانه با کیفیت عالی ضبط و پخش کند.دستگاه شنود صدا از پشت دیوار به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی صدا با حساسیت بالای اتاق بعدی را بشنوید.جهت خرید این محصول کافیست به بازار اینترنتی گیلار مراجعه کنید.

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

 عملکرد شنود سیم‌کارتی اپل Apple A9 به این صورت است که تنها با قرار دادن یک سیم‌کارت، می‌توان به راحتی و بدون جلب توجه صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را شنود کرد. هنگام فعالیت این شنود، نه صدایی از دستگاه بلند می‌شود و نه نوری از آن دیده می‌شود برای همین جلب توجه نمی‌کند، فقط کافی است آن را در جای مناسبی قرار داد که دیده نشود. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به حرکت است و در صورت دریافت سیگنال حرکتی توسط سنسور، دستگاه شروع به فعالیت و شنود می‌کند. سنسور حرکتی قادر است، هر حرکتی را تا ۵ متر دورتر شناسایی کند.

با دستگاه دزدگیر سیم‌کارتی اپل مهم نیست چه فاصله‌ تا محل مورد نظر برای شنود هست، چون فقط کافی است یک تماس با شماره سیم‌کارت داخل شنود برقرار کرد. شنود سیم‌کارتی اپل دوطرفه و دارایدو میکروفون با قدرت بالایی است. باتری دستگاه شنود قابل شارژ است و در هربار شارژ ۳تا ۴ ساعت کارکرد دارد.

در هر مکانی که مورد نظرتان باشد، می توانید از دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل استفاده کنید. در دفاتر، سازمان‌ها، اماکن تجاری و اداری، در ساختمان‌های مسکونی در مواقع مسافرت برای جلوگیری از سرقت، برای مراقبت از خودرو از دزدی و ... هر جایی که نیاز باشد بدون ایجاد سر و صدا از ورود و خروج و مکالمه افراد آشنا و یا ناشناس باخبر شوید.

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

 دستگاه شنود سیم‌کارتی یک طرفه الماسی یک دستگاه شیک و زیبا است که کارایی و توانایی فوق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه شنود سیم‌کارتی قابلیت انتقال صدای قوی دارد. با قرار دادن یک سیم‌کارت در دستگاه و برقراری تماس با شماره سیم‌کارتی که درون این دستگاه گذاشته شده است، بدون اینکه کسی متوجه شود، می‌توان صدای محیط را شنید.

 

 

عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که پس از برقراری تماس با آن، به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را بدون هیچ صدا، نور و یا ویبره‌ای که جلب توجه کند، به گوش می‌رساند. برای استفاده از دستگاه شنود سیم‌کارتی یک طرفه نیاز به تخصص خاصی نیست، کافی است یک سیم‌کارت در دستگاه انتقال صدای یک طرفه قرار داد و بدون آنکه کسی بفهمد، با شماره سیم‌کارت تماس گرفت و به راحتی صدای محیط را شنید. دستگاه شنود سیم‌کارتی را می توانید از بازار اینترنتی گیلار تهیه کنید. این محصول دارای دو میکروفون بسیار ریز و کوچک است ، این دو میکروفن انتقال صدا را به نحو احسن انجام می‌دهند.

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

دستگاه شنود سیمکارتی مدل N11 یکی از بروزترین ردیاب و شنود ها در بازار جهانی است که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت با شبکه های GSM و GPRS  را دارد. دستگاه انتقال صدا N11 دارای سیستم موقعیت یابی هوشمند بر 6 پایه اصلی و نسخه 3 گوگل مپ است که اکثر موقعیت های دور دنیا را برای ردیابی لحظه ای پشتیبانی میکند. این دستگاه انتقال صدا دارای زنگ آکوستیک برای روشن شدن و حالت آماده به کار دارد. 

 

این دستگاه  دارای ابعاد و وزنی بسیار کم است که باعث مخفی بودن این وسیله میشود. از ردیاب N11 میتوان برای شنیدن صدای محیط داخلی از جمله خانه یا اداره و همچنین موقعیت یابی فرزندان، خودروی شخصی و افراد سالخورده استفاده کرد. شما می‌توانید این وسیله‌ی سیمکارتی را در محیط مورد نظر خود جاسازی کنید و با ارتباط به وسیله‌ی سیمکارت داخل دستگاه صدای محیط را بشنوید، یا می‌توانید دستگاه شنود N11 را به راحتی و بدون هیچ جلب توجه‌ای درون کیف یا جیب خود قرار دهید و آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید.

جهت خرید اینترنتی این دستگاه شنود سیمکارتی می‌توانید به وب سایت گیلار مراجعه کنید.

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

رکوردر صدای دیجیتال با صفحه نماش ال سی دی با سایزی مناسب و کوچک یکی از بهترین ضبط صدای دیجیتال می باشد.کیفیت صدای این رکوردر بسیار بالا است.این ضبط صدا به دلیل قابل حمل بودن آن برای تمام اقشار مناسب است. رکوردر صدای دیجیتال  در بازار اینترنتی گیلار با قیمت مناسبی عرضه می شود. از فرکانس 20Hz-20KHz پشتیبانی می کند.باتری قدرتمند این ضبط صدای خبرنگاری از لیتیوم تشکیل شده و پس از شارژ کردن تا 24 ساعت کار می کند. دستگاه ضبط صدای دیجیتال دارای بلندگو و میکروفون های با کیفیت تشکیل شده که بر مزیت های آن افزوده است.

 

از دیگر ویژگی های رکوردر صدای دیجیتال داشتن پورت USB و کارت حافظه است که تا 32 گیگا بایت را پشتیبانی می نماید.در اختیار داشتن ویژگی یو اس بی این مزیت را دارد که پس از ضبط می توان آن را به کامپیوتر و یا لپ تاپ منتقل کرد. در صورت تمایل و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت گیلار مراجعه کنید.

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

دستگاه ضبط صدای دیجیتالی جدیدترین مینی ضبط صوت خبرنگاری دیجیتال موجود در بازار است. این دستگاه بدنه آلومینیومی با ابعاد (۵mm × ۱۸ mm × ۴۵ mm)، و تنها ۹۵ گرم وزن دارد. این دستگاه ضبط صدا فوق‌العاده کوچک و سبک است و از میکروفون Digital Voice Recorder Mini پشتیبانی می‌کند که بسیار حساس است و کوچک‌ترین صدا را به صورت شفاف و مخفیانه ضبط می‌کند. این دستگاه برخلاف مدل‌های دیگر دارای باتری بسیار قدرتمند و بادوامی است که اجازه ضبط صدا به طور مداوم و طولانی را به افراد می‌دهد.

 
 
 
باتری این دستگاه ضبط صدا لیتیومی، بادوام و با قابلیت شارژ است و در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. این دستگاه را می‌توان با استفاده از رابط موجود در بسته‌بندی به لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل کرد. جهت خرید و اطلاع بیشتر کافیست به بازار اینترنتی گیلار مراجعه کنید.
  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره صداهای ضبط شده است. این خودکار دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی OLED برایی نمایش اطلاعات است. کاربر می‌تواند از این خودکار برای گوش کردن به موسیقی با فرمتهای MP3 , WMA استفاده کند. خودکار ضبط صدای پنج کاره دارای سنسور حساس به صدا است که می‌تواند به محض تشخیص صدا شروع به ضبط آن کند و اگر صدا قطع شود به حالت انتظار (Standby) در می‌آید.

محصول ذکر شده دارای یک باتری لیتیومی ۲۶۰ میلی‌آمپری است که امکان ضبط صدا تا ۲۵ ساعت را به کاربر می‌دهد. بسیار بادوام و کم مصرف است، با اتصال به لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌توان باتری را شارژ کرد و یا اطلاعات حافظه را به سیستم منتقل کرد. همچنین این خودکار ضبط صدا مخفی از قابلیت کاهش نویز برخوردار است که می‌تواند صداهای اضافی اطراف را به راحتی کاهش دهد یا حتی آن‌ها را حذف کند. می‌توان از این خودکار به عنوان کارت حافظه برای انتقال فایل‌ها استفاده کرد. این خودکار دارای یک لیزر با برد بسیار زیاد است که می‌توان از آن برای اشاره به نقاط مختلف استفاده کرد. این خودکار را می توانید از بازار اینترنتی گیلار خریداری کنید .

  • ادمین بلاگ
  • ۰
  • ۰

 خودکار بلوتوث‌دار به منظور ارسال صداهای اطراف به یک دستگاه موبایل، توسط گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این خودکار، افراد قادر خواهند بود تا در هر مکانی و بدون جلب توجه، با استفاده از تلفنی که در جیب یا کیف و... مخفی شده است با افرادی در بیرون از آن مکان ارتباط صوتی برقرار کنند. فاصله خودکار و گوشی بی‌سیم باید در حدود ۲۰ سانتی‌متر باشد. به عبارتی این خودکار همچون یک میکروفون بلوتوث عمل می‌کند و تنها تفاوت آن با دستگاه‌های رایج این است که سایرین نمی‌دانند که فرد در حال استفاده از هندزفری بلوتوث و برقراری مکالمه است.


خودکار بلوتوث‌دار اغلب زمانی کاربرد دارد که فردی بخواهد بدون جلب توجه دیگران از تلفن همراه خود استفاده کند.اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید کافیست به بازار اینترنتی گیلار مراجعه کنید.


  • ادمین بلاگ