نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره صداهای ضبط شده است. این خودکار دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی OLED برایی نمایش اطلاعات است. کاربر می‌تواند از این خودکار برای گوش کردن به موسیقی با فرمتهای MP3 , WMA استفاده کند. خودکار ضبط صدای پنج کاره دارای سنسور حساس به صدا است که می‌تواند به محض تشخیص صدا شروع به ضبط آن کند و اگر صدا قطع شود به حالت انتظار (Standby) در می‌آید.

محصول ذکر شده دارای یک باتری لیتیومی ۲۶۰ میلی‌آمپری است که امکان ضبط صدا تا ۲۵ ساعت را به کاربر می‌دهد. بسیار بادوام و کم مصرف است، با اتصال به لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌توان باتری را شارژ کرد و یا اطلاعات حافظه را به سیستم منتقل کرد. همچنین این خودکار ضبط صدا مخفی از قابلیت کاهش نویز برخوردار است که می‌تواند صداهای اضافی اطراف را به راحتی کاهش دهد یا حتی آن‌ها را حذف کند. می‌توان از این خودکار به عنوان کارت حافظه برای انتقال فایل‌ها استفاده کرد. این خودکار دارای یک لیزر با برد بسیار زیاد است که می‌توان از آن برای اشاره به نقاط مختلف استفاده کرد. این خودکار را می توانید از بازار اینترنتی گیلار خریداری کنید .

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی