نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

ضبط کننده صدا سونی مدل UX-560F یکی از محصولات جدید سونی و مناسب ضبط صدا برای دانشجویان، خبرنگاران و استفاده در کلاس درس، سمینارها و جلسات است. دارای اسلت USB و میکرو اس دی است و از فرمت های مختلفی هم برای ضبط و هم برای پخش استفاده می‌کند.

ویژگی های ضبط و پخش دستگاه ضبط صدا سونی 

این ویس رکوردر از 4 فرمت LPCM - MP3 - AAC – WMA و دو فرمت MP3 و PCM برای پخش و ضبط استفاده می‌کند و از این جهت، تنوع زیادی دارد. قسمت بالا و جلوی دستگاه دو میکروفون داخلی دارد. امکان اتصال هدفون و میکروفون خارجی هم امکان پذیر است و برای آن دو پورت 3.5 میلیمتری وجود دارد. یکی از قابلیت های این دستگاه، تنظیم آن در حالت Focus و Wide استکه حالت اول برای ضبط صدا از یک منبع مشخص و حالت دوم برای ضبط صدای جمع زیادی از افراد استفاده می‌شود. این رکوردر صدا حرفه ای سونی مجهز به رادیو FM است که در حین گوش دادن، می توانید برنامه های آن را ضبط کنید. برای ضبط با کیفیت تر صدا قابلیت حذف نویز هم در آن گنجانده شده است.

سایر ویژگی ها و قابلیت های ضبط کننده صدا سونی UX-560F

این محصول 200 گرم وزن دارد و جنس بدنه آن فلزی است. دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است که این میزان حافظه حدود 160 ساعت صدا ضبط می‌کند. علاوه بر این دارای اسلت کارت حافظه Micro SD است تا با نصب آن ، حافظه دستگاه خود را افزایش دهید. صفحه نمایش این دستگاه لمسی نیست اما دارای صفحه نمایش 5 خطی شفاف است که هرگونه فعالیت ضبط و ثبت صدا در آن نمایش داده می‌شود. در قسمت پایین دستگاه، درگاه USB وجود دارد تا فایل ها به کامپیوتر ازسال و از آن دریافت شود. شارژباتری هم از همین طریق انجام می‌شود.

 

عرضه و فروش در بازار اینترنتی گیلار

 

  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی