نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

شنود یاب پیشرفته با قابلیت پیدا کردن انواع دوربین های مخفی به راحتی می تواند به شما کمک کند که انواع دوربین های بی سیم و سیمی، ردیاب GPS، تلفن های همراه ، دوربین مخفی و دستگاه RF را پیدا کنید.این دوربین یاب ضد شنود اشکالات UHF، VHF و ردیاب ها را به راحتی شناسایی می کند و در سریع ترین زمان در اختیار شما قرار می دهد.پیدا کردن انواع دستگاه های شنود و دوربین های خاموش از دیگر مزیت های دستگاه ذکر شده می باشد. این دستگاه شنود پیشرفته ، می تواند انواع فرکانس موجود در یک مکان را بشناسد ، عملکرد بازه فرکانسی RF ( وای فای و جی سی ام ) شنود یاب با قابلیت پیدا کردن لنز ، بین FM، VHF، UHF، 900/1200/2400 است .

 
 
 
 
عملکرد بازه فرکانسی RF ( وای فای و جی سی ام ) شنود یاب ذکر شده ، بین FM، VHF، UHF، 900/1200/2400 و به طور کلی بازه فرکانسی قابل شناسایی 1MHz تا 6.5GHz می باشد.جهت خرید این محصول و اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت گیلار مراجعه کنید .
  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی