نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

ویس رکوردر لندر مدل LD-73 جزء یکی از بهترین رکوردر صدا و مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان می باشد . این رکوردر صدا را با کیفیت بالا دریافت می کند. همچنین ظرفیت ضبط رکوردر صدا لندر 192KBps و حافظه داخلی آن  تا 8 گیگا بایت است. باتری ویس رکوردر لندر از جنس لیتیوم و قابل شارژ بوده و عمر طولانی دارد. ویس رکوردر لندر مدل LD-73 مجهز به سیستم تشخیص صدا می باشد و به محض وجود سیگنال صوتی این رکوردر صدا شروع به ضبط خواهد کرد . 

 
 
 

حافظه داخلی ویس رکوردر لندر مدل LD-73  تا هشت گیگا بایت است . فرمتهای پخش صدای این ضبط کننده صدا MP3/WAVE/WMA  می باشد و اکولایزرهای هفت حالته (Normal、Rock、POP、Classic、soft、Jazz、Bas) پشتیبانی می کند .با استفاده از کابل USB می توان اطلاعات را به رایانه منتقل کرد.همچنین این ویس رکوردر دانشجویی دارای کانکتور مخصوص جهت ضبط صدای تلفن می باشد. عملکرد ضبط تنها با یک فشار انجام می گیرد و دارای قابلیت های حذف فایل به صورت تکی و کلی ،پخش به صورت A-B repeat ، دسترسی سریع به فایل ها است . ویس رکوردر لندر مدل LD-73 این امکان را فراهم آورده تا فایلها را رمز گذاری کنید .شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از سایت گیلار کمک بگیرید.

  • ۹۷/۰۴/۱۰
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی