نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

رکوردر صدا لندر مدل PV4  یکی از بهترین رکوردهای صدا شرکت لندر است. این رکوردر برای خبرنگاران ،دانشجویان و همچنین دانش آموزان برای ثبت صدا در کلاسهای درسی بسیار کارآمد می باشد. حافظه داخلی رکوردر صدا لندر مدل PV4 تا 8گیگابایت را پشتیبانی می کند که جهت ارتقا می توان از MICROSD ها استفاده کرد. منوی این ویس رکوردر حرفه ای فارسی و کار را برای عموم آسان می نماید. در رکوردر صدا لندر مدل PV4 می توان فایلها را برای استفاده بعدی نشانه گذاری کرد. رکوردر صدا لندر مجهز به سیستم تشخیص صدا است و به محض سیگنال صوتی ،شروع به ضبط صدا محیط می کند و در صورت قطع صدا ،عملیات ضبط متوقف می شود بنابراین این خاصیت رکوردر لندر باعث صرفه جویی در فضای رکوردر می شود. همچنین ویس رکوردر لندر دارای قابلیت رکوردر زوم است.

 
 
رکوردر صدا لندر PV4 در بازار اینترنتی گیلار با قیمت مناسبی ارائه می شود. این محصول تا 8گیگابایت حافظه داخلی دارد که می توان آن را جهت ارتقا تا 64گیگابایت افزایش داد. رکوردر صدا لندر صدا را با فرمت های MP3 , ADPCM , PCM ضبط و امکان اجرای پشت سر فایل ها وجود دارد.
 
عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت بازار گیلار
  • ۹۷/۰۴/۱۰
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی