نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

رکوردر صدا لندر مدل LD-74 یک ویس رکوردر ارزان است . این ویس رکوردر دارای حافظه داخلی تا 8 گیگابایت و صفحه نمایش ال سی دی می باشد همچنین این ویس رکوردر ارزان مجهز به اسپیکر قدرتمند بوده و صدا را با کیفیت بالا پخش می کند .رکوردر صدا لندر مدل LD-74  دارای میکروفون جانبی است و جنس باتری این ویس رکوردر لیتیومی است.رکوردر صدا لندر مدل LD-74 برای خبرنگاران ،دانش آموزان و دانشجویان جهت استفاده در جلسات کاری و درسی مناسب و کارایی دارد. یکی از مزیت های این ویس رکوردر قیمت ارزان و مناسب این رکوردر است.

 
 
 
 

رکوردر صدا لندر مدل LD-74  را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند بازار اینترنتی گیلار خریداری نمایید . این رکوردر تا 8 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کند که در صورت نیاز می توان به کمک میکرواس دی ها آن را ارتقا داد .باتری این ویس رکوردر از جنس لیتیوم و با طول عمر بالایی می باشد.ویس رکوردر LD-74  قابلیت پخش فرمت های MP3  را دارد و کاربران می توانند جهت امنیت بیشتر بر روی فایل های خود رمز بگذارند.رکوردر صدا لندر مدل LD-74 دارای کیفیت ضبط 184kbps می باشد. این ویس رکوردر صدا مجهز به انواع حالت های پخش از جمله تکرار است و می توان سرعت پخش صدا را توسط این دستگاه تنظیم کرد . 

  • ۹۷/۰۴/۱۰
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی