نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

 فلش شنود صدا توشیبا در ظاهر یک فلش ساده است، اما با میکروفونی که در این فلش تعبیه شده، قادر به ضبط صدا است. فلش مموری، ضبط صدا را تا شعاع ۵۰ متر مربع پوشش می‌دهد، یعنی از هر طرف ۵ تا ۶ متر. البته چنانچه بین دستگاه و صدا مانعی وجود داشته باشد از هر طرف ۲ متر را ضبط و شنود خواهد کرد. این کار کاملا مخفیانه است و بدون اینکه کسی متوجه شود صورت می‌گیرد. کار با فلش ضبط صدای توشیبا بسیار آسان است و تخصص خاصی نیاز ندارد.

 
 
این محصول مجهز به سنسور حساس به صدا است، با دریافت کوچک‌ترین سیگنال و تشخیص صدا شروع به کار کرده، وقتی محیط در سکوت قرار گرفت، خودکار به حالت آماده به کار (standby) یا انتظار درمی‌آید، نکته مهم در این مورد، این است که به مدت یک هفته تا ۱۰ روز می‌تواند در این حالت باقی بماند.
 
باتری فلش مموری توشیبا، باتری پلیمری داخلی است. برای شارژ این دستگاه نیاز به هیچ کابل و شارژر جداگانه‌ایی نیست، این دستگاه را با استفاده از کامپیوتر، لپ‌تاپ و هرنوع وسیله‌ایی که دارای پورتUSB است، قابل شارژ است و در هر بار شارژ، این فلش مموری، به مدت ۱۵ ساعت به صورت مداوم با کیفیت بسیار بالا ضبط صدا را انجام می‌دهد.
 
عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت گیلار
  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی