نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

نمایشگاه بهترین رکوردرهای صدا

معرفی بهترین محصولات صدا

  • ۰
  • ۰

دستگاه ضبط صدا هوشمند Lander-LD71  یک دستگاه شنود حرفه‌ایی با طراحی بسیار باریک و منحصر به فرد و با بدنه‌ایی از جنس آلومینیوم است. این دستگاه ضبط صدا بسیار سبک بوده و جیبی و قابل حمل است. این دستگاه را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر از قبیل بازار اینترنتی گیلار تهیه کنید.

دستگاه ضبط صدا برای خبرنگاران و مصاحبه‌های خبرنگاری و تمامی افرادی که نیاز به ضبط صدای محیط اطراف دارند، مناسب است. می‌توان با اتصال دستگاه ضبط صدای هوشمند به سیم ورودی تلفن ثابت از دستگاه ضبط صدا برای شنود مکالمات تلفنی منزل، دفتر و محل کار استفاده کرد، با همین روش می‌توان مکالمه تلفن همراه را ذخیره کرد.

حافظه داخلی دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ۸ گیگابایت است. می‌توان در حافظه جانبی این دستگاه به مدت ۲۳ ساعت ضبط صدا انجام داد. حافظه بالای دستگاه این امکان را به کاربران خود می‌دهد که از آن به عنوان دستگاه پخش کننده موسیقی (MP3 Player) استفاده کنند. علاوه بر همه این کاربردها، می‌توان از این دستگاه به عنوان رادیو استفاده کرد.

عرضه و فروش اینترنتی در وب سایت بازار گیلار

  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • ادمین بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی